Мақалада бұл тұрмыстық зорлық-зомбылық туралы фильм екені жазылған
Шілде айының соңында "Ирина Қайратқызы" тобының режиссері Қуаныш Бейсек және Айсұлтан Сейітов, Noize MC және Монеточкамен жұмыс істеп үлгерген оператор Азамат Дулатовтың "Дәстүр" қорқынышты фильмі ресейлік кинотеатрларға жетті. Бұл жөнінде «Новая газета» басылымы үлкен мақала жазды, деп хабарлайды Qaz365.kz.
Мақалада бұл тұрмыстық зорлық-зомбылық туралы фильм екені жазылған.
– Қазақстанда бұл бұрынғыдан да өзекті тақырып, әсіресе Салтанат Нүкенованы күйеуі өлтіргеннен кейін мәселе қоғамда жаппай талқыланды. Сонымен қатар, туынды күтпеген жерден мистикалық қорқынышты жанрда түсірілген, - делінген мақалада.
«Дәстүрде» қолданылатын әдістердің көпшілігі жанр үшін екінші орында болғанына қарамастан, фильм қазақстандық киноиндустрияға үлкен серпіліс әкелді: көрсетілімдердің бірінші аптасында ол "Аквамэн" сияқты айқын көшбасшыны айналып өтіп, прокатта қара үзіп шыққан.
«Дәстүр» фильмі шыққан уақыт – былтырғы желтоқсан. Экс-министр Қуандық Бишімбаевтың Салтанат Нүкенованы өлтіргені оқиғасыының тергеуімен қатар прокатта жүріп жатты. Мақала авторлары осы ретте көрерменнің тұрмыстық зорлық-зомбылық туралы фильмге қызығушылығы еселеп өскенін, прокатта 1 млрд теңгеден артық ақша жинағанын назар аударады.
Дәстүр — қоғамдық пікір, ескіркен дәстүр, зорлық-зомбылық туралы түсірілген қорқынышты, драмалық фильм. Ұлттық дәстүрлерді деконструкциялайтын, мұсылмандық жын шығару рәсімі көрсетілген мистикалық триллер.
Отбасының әкесі, қоғамда беделді Нұрсұлтан Көпжасарұлы ауылдағы шаруа қожалығының барлығын иеленіп отырғандықтан, жалғыз ұлы Болаттың немқұрайлы, немқұрайлы өсуі бір емес, бірнеше рет мәселеге, тіпті қылмыстық жауапкершілікке де әкеліп соқтырады.
Тағы бір ішімдік ішкен кеште Болат жергілікті мектеп бітіруші қызды зорлайды. Әкесі бұл мәселені тағы да жасырғысы келді, бірақ қыздың ата-анасы полицияға арыз жазып үлгерген. Бұл жағдайдан шығудың жалғыз жолы - үйлену тойы, бірақ отбасының өмірі нағыз қорқынышты арманға айналады
Туындының саяси сілтемелері де бар. Фильмде фронтальды метафоралар мен сілтемелер кездеседі: бүкіл округке әсер ететін екі басты ер кейіпкердің аты Нұрсұлтан мен Болат. Фильм топонимдері танымал атауларға сілтейді: Болашақ ауылы, «Хан Шатыр» тойханасы, «Бәйтерек» дүкені.