Ұлттық оператор имидждік сүйемелдеу бойынша қызметтерді сатып алады
«Қазақтелеком» АҚ әлеуметтік желілердегі маркетингке (SMM) 103,1 млн теңге жұмсамақ. Лот «Қазақтелекомның» негізгі акционері болып табылатын «Самұрық-Қазына» сатып алу порталында пайда болды, деп хабарлайды Qaz365.kz.
Ұлттық оператор имидждік сүйемелдеу бойынша қызметтерді сатып алмақ. Компания копирайтер, дизайнер, оператор және SMM менеджері бар агенттік іздейді. Команда контент, креатив, «Қазақтелекомның» әлеуметтік желілерін ілгерілету үшін жауапты болады. Бұл қаржыға блогерлердің, инфлюенсерлердің және бренд-амбассадорлардың жұмысына ақы төлеу кіреді.
«Қазақтелеком» қандай блогерлермен ынтымақтасатыны техникалық сипаттамада көрсетілмеген.
2022 жылы компания өзінің еншілес компаниясы Kcell арқылы осындай сатып алуды жүргізіп, бірақ сома – 1,3 млрд теңге болған. Сол жылы «Қазақтелеком»1,2 млрд теңгеге қызмет сатып алғанымен, тендер өткізілмеген.
2024 жылдың жазында компанияны министрліктің бұрынғы басшысы Бағдат Мусин басқарды. Kursiv Ecosystem форумында Мусиннен компанияны қалай алға жылжытатыны туралы сұралды. Ол өз жұмысының алғашқы жылын интернет сапасын жақсартуға арнайтынын мәлімдеді. Сондай-ақ деректер жылдамдығын айтарлықтай арттыруды атап өтті. Осыдан кейін компания өзінің цифрлық экожүйесін дамытқысы келеді. Қазіргі таңда оның негізгі өнімі – 1,2 миллион клиенті бар TV+ платформасы болады.
«Қазақтелеком» 14 қаңтарда «Мобайл Телеком-Сервис» (МТС, Tele2/Altel брендтерімен жұмыс істейді) сату бойынша мәмілені жапты. Кейін S & P компанияның рейтингін төмендетті.