Азаматтық авиация нарығында үш авиакомпания жұмыс істейді
Нарықтағы бәсекелестікті арттыру үшін Qazaq Air және Air Astana әуе компанияларын жекешелендіру жоспарланып отыр. Бұл туралы Бәсекелестікті қорғау және дамыту агенттігі төрағасының орынбасары Рустам Ахметов мәлімдеді, деп хабарлайды Qaz365.kz.
Ол бүгінгі таңда бұл салада бірқатар проблемалар бар екенін атап өтті, олардың бірі - мемлекеттің қатысуындағы үлкен үлес.
Азаматтық авиация нарығында үш авиакомпания жұмыс істейді:
"Осылайша, бұл нарық бәсекелестік жеткіліксіз дамыған нарықтың жоғары шоғырланған түріне жатады. Мемлекеттің қатысуымен авиакомпаниялардың болуы нарық субъектілері арасындағы бәсекелестіктің, шетелдік авиатасымалдаушылар мен инвесторлардың қызығушылығының төмендеуіне әкеледі. Бұл факторлар жалпы бәсекелестікке теріс әсер етеді", - деп түсіндірді Орталық коммуникациялар қызметіндегі баспасөз конференциясында Рустам Ахметов.
Оның айтуынша, авиабилеттер құнының құрылымында отын шығыстары шығындардың негізгі үлесін алады. Бұл ретте, бүгінгі таңда Астана қаласының әуежайында ғана бірнеше авиаотын жеткізушілер бар ("ҚазМұнайГаз-Аэро" АҚ, "Тарлан Аэро" ЖШС). Қазақстанның басқа әуежайларында авиаотынды сатуды тек әуежайлар жүзеге асырады. Осылайша, авиакеросиннің бөлшек сатушыларының әуежай инфрақұрылымына қолжетімділігінің шектелуі байқалады.
Осыған байланысты агенттік Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігімен бірлесіп Азаматтық авиация нарығындағы бәсекелестікті дамыту жөніндегі Жол картасын қабылдады, оның ішінде авиабилеттер құнын төмендетуге бағытталған шара да бар. Онда қамтылған шаралар төмендегідей: